Powered by Blogger.

Monday, October 19, 2015

Lelaki bunuh nenek kerana tidak diberi wang mati ditembak polis

Suka.info     3:12:00 PM     0


Pulau Gaya: Seorang lelaki dipercayai menikam mati neneknya maut ditembak ketika cuba menyerang anggota polis di rumah di Kampung Lok Urai, di sini, malam tadi.

Dalam kejadian 7.30 malam itu, suspek berusia 20-an dikatakan menikam neneknya berusia 70-an sehingga mati selepas berang tidak diberikan wang yang diminta.

Menurut sumber, sepasukan polis yang menerima maklumat itu kemudian bergegas ke lokasi untuk menahan suspek namun dia bertindak argesif dan cuba menyerang anggota polis menggunakan sebilah pisau.

"Ketika tiba di lokasi kejadian, anggota polis cuba menenangkan suspek yang bersembunyi di dalam bilik rumah supaya menyerang diri.

"Sebaliknya suspek bertindak argesif cuba menyerang anggota polis menggunakan pisau menyebabkan suspek ditembak," katanya di sini, hari ini.

Sumber berkata, akibat kejadian itu, suspek meninggal dunia dan kedua-dua mayat di hantar menggunakan bot ke Hospital Queen Elizabeth (HQE) untuk bedah siasat.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kota Kinabalu Asisten Komisioner M Chandra ketika ditemui malam tadi mengesahkan kejadian itu dan kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan dan 307 Kanun Keseksaan.

Menarik Dari Intenet Raya:


0 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Facebook Baru Kami!

Berita Dalam dan Luar Negara

© 2015 Isu-Isu Duniawi. Designed by Bloggertheme9.
Proudly Powered by Blogger.