Powered by Blogger.

Thursday, November 19, 2015

Punca Nabil Ahmad Bawa Penapis Di Pentas Gegar Vaganza 2!

Suka.info     1:13:00 AM     0

“Kami telah panggil Nabil dalam satu sesi baru-baru ini dan memintanya lebih berhati-hati dalam membuat lawak ketika mengendalikan program siaran langsung.


“Sebagai pengacara Nabil perlu lebih sensitif terhadap keadaan sekeliling biarpun dia tidak berniat untuk mengguris perasaan mana-mana pihak,” katanya yang turut mengakui agak berpuas hati dengan tugas pengacara pada konsert Gegar Vaganza 2.

Biasalah manusia memang ada lakukan kesilapan kan. Lagipun Nabil pun dah minta maaf dan telah menjelaskannya,Siapa yang tengok Gegar Vaganza 2 mesti tahu kan bagaimana persembahan dan cara Nabil Ahmad mengendalikan rancangan. Memang lawak tapi mungkin ada sedikit kesalahan yang dilakukannya pada konsert minggu pertam sehingga pada minggu kedua Nabil Ahmad tampil dengan alatan penapis sebagai satu peringatan serta simbolik kepada dirinya untuk lebih berhati-hati dalam percakapan.

Rupa-rupanya pengurus saluran Astro Ria itu sendiri, Raqim Ahmad pihaknya ada bertemu dengan pengacara Nabil Ahmad tersebut dan menegur tindakannya yang dianggap kurang sensitif dengan lawak yang dipersembahkannya.

Tapi bagaimana pula dengan ahli anggota Caliph Buskers? Senyap je, ke terasa?

GosipMalaysia

Share:

0 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Facebook Baru Kami!

Berita Dalam dan Luar Negara

© 2015 Isu-Isu Duniawi. Designed by Bloggertheme9.
Proudly Powered by Blogger.