Powered by Blogger.

Sunday, November 1, 2015

Identiti Jantina Anak Hanez Suraya Cetus Tanda Tanya!

Suka.info     5:36:00 PM     0


Sudah pasti ramai diantara peminat Hanez Suraya yang tidak sabar untuk menanti kelahiran anak sulungnya bukan? Tidak kurang juga yang ingin mengetahui jantina yang bakal dilahirkan. Biasalah artis pujaan ramai kan, heheh!

Hanez Suraya yang kini sedang sarat hamil tujuh bulan bagaimanapun mengambil pendekatan enggan mendedahkan jantina anaknya itu.

“Alhamdulillah keadaan saya sekarang terkawal cuma kadang-kadang itu biasalah bayi dalam perut lasak sedikit. Jadi mula menendang perut saya dengan kuat. Kadang-kadang sampai sesak nafas saya dibuatnya. Tapi pada masa sama seronok melayan gelagatnya. Sejujurnya saya cukup bahagia melewati fasa hamil ini”

“Rezeki itu pun sentiasa ada. Lagi-lagi suami saya ada di sisi. Mulalah nak manja lebih. Cakaplah apa sahaja nak makan, pasti dapat dan sebab itulah sampai saya sekarang ini bertambah bulat,”

Selain itu, pelakon yang bakal bergelar ibu ini juga menjelaskan dia banyak mempelajari selok-belok mengenai penjagaan anak melalui perkongsian di laman sosial selain turut meluangkan masa dengan berbual bersama bayi di dalam perut.

GosipMalaysia


Lagi Menarik di Intenet Raya:

5 Incredibly Fun Things You Can Do In Korea During Winter For Absolutely FREE!

How Far Would A Malaysian Go To Save Money?

You're One Simple 'Recipe' Away From Cooking Up The Kitchen Of Your Dreams

Light Up The Lives of 50 Families This Christmas

[BOOK NOW] Fly to Osaka, Perth, Maldives or Penang with AirAsia from only RM29!

Share:

0 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Facebook Baru Kami!

Berita Dalam dan Luar Negara

© 2015 Isu-Isu Duniawi. Designed by Bloggertheme9.
Proudly Powered by Blogger.