Powered by Blogger.

Sunday, November 1, 2015

Johan As’ari Mahu Berkahwin

Suka.info     5:47:00 PM     0


Dah lama rasanya tidak mendengar khabar mengenai Johan As’ari setelah beliau mengambil keputusan untuk ke India bagi mendalami ilmu Al-Quran.

Setelah pelbagai kontroversi yang melanda dirinya apabila sering kali dikaitkan dengan beberapa pelakon wanita, kini pelakon Johan As’ari telah membuat perancangan tentang soal perkahwinan!

Menurut Johan As’ari, beliau membuat perancangan ingin mendirikan rumah tangga pada usia 32 tahun malah tidak menolak mana-mana wanita untuk dijadikan bakal isterinya.

Johan dalam pada itu hanya mampu berdoa dan menerima dengan hati yang terbuka jodoh yang ditentukan untuknya. Tambah Johan As’ari lagi, buat masa sekarang, dia dalam persediaan dari segi mengukuhkan ekonominya dan membeli aset yang perlu sebelum bergelar suami orang.

“Saya hanya mampu berdoa mengenai soal jodoh saya. Terima dengan hati terbuka dan perkara ini tidak boleh dibuat terlalu terburu-buru.

“Jadi, buat masa sekarang saya dalam proses memperlengkapkan diri untuk mengukuhkan sumber pendapatan saya. Harap-harap semuanya berjalan lancar dan hanya berserah pada Qada dan Qadar,” kata Johan.

GosipMalaysia

Lagi Menarik di Intenet Raya:

5 Incredibly Fun Things You Can Do In Korea During Winter For Absolutely FREE!

How Far Would A Malaysian Go To Save Money?

You're One Simple 'Recipe' Away From Cooking Up The Kitchen Of Your Dreams

Light Up The Lives of 50 Families This Christmas

[BOOK NOW] Fly to Osaka, Perth, Maldives or Penang with AirAsia from only RM29!

Share:

0 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Facebook Baru Kami!

Berita Dalam dan Luar Negara

© 2015 Isu-Isu Duniawi. Designed by Bloggertheme9.
Proudly Powered by Blogger.